צפייה בפרקי שנתון |
פרקי שנתון |
|
רשויות הפקולטה
|
|
מבנה הלימודים
|
|
סדרי הרשמה וקבלה
|
|
נוהלי הוראה ולימודים אוניברסיטאיים
|
|
שירותים אוניברסיטאיים
|
|
ידיעות לתלמידי התואר הראשון
|
|
ידיעות לתלמידי התואר השני, השלישי ולימודי תעודה
|
|
חטיבה בלימודי תפילה
|
|
חטיבה בלשונות היהודים וספרויותיהם
|
|
חטיבה בספרות יהודית בימי הבית השני
|
|
חטיבה בתולדות יהודי פולין ותרבותם
|
|
חטיבה בלימודים בהאאיים
|
|
חטיבה בלימודי יהדות כתרבות
|
|
חטיבה לב"א בלימודי אירופה
|
|
חטיבות בלימודים גרמניים
|
|
תכנית הלימודים הרב-תחומית
|
|
חטיבה בתולדות פולין ותרבותה
|
|
המרכז לחינוך יהודי
|
|
תכניות הפקולטה למתמטיקה ולמדעי הטבע
|
|
קובץ חטיבות לימודים לב"א
|
|
מגמה בלימודי תרגום
|
|
מדעי הקוגניציה-תכנית אישית למוסמך
|
|
תכנית אישית למוסמך- דוגמאות
|
|
לוח תאריכים לשנת 2007-2009
|
|
מקבץ קורסים בלימודים אוסטריים
|
|
ל' אירופה (מ"א) ת' משותפת
|
|
ל' גרמניים (מוסמך) ת' משותפת
|
|
אמירים - תכנית מצטיינים (255)
|
|
אנגלית (176)
|
|
ארכאולוגיה והמזרח הקרוב הקדום (150)
|
|
ביה"ס לאמנויות (195)
|
|
ביה"ס להגות ודתות (145)
|
|
ביה"ס להיסטוריה (158)
|
|
ביה"ס למדעי הלשון (114)
|
|
ביה"ס לספרויות עתיקות וחדשות (118)
|
|
בלשנות (181)
|
|
הדגש בלימודי יהדות כתרבות (1151)
|
|
היסטוריה (151)
|
|
היסטוריה של עם ישראל ויהדות זמננו (105)
|
|
היסטוריה, פילוסופיה וסוציולוגיה של המדעים (142)
|
|
הלשון העברית ולשונות היהודים (109)
|
|
חינוך (200)
|
|
לימודי האסלאם והמזרח התיכון (122)
|
|
לימודי הוראה - תעודת הוראה (201)
|
|
לימודי התאטרון (198)
|
|
לימודי יהדות ספרד והמזרח - חטיבה (2702)
|
|
לימודי מזרח אסיה (124)
|
|
לימודי תרבות - תכנית אישית (159)
|
|
לימודים קלאסיים (172)
|
|
לימודים רומאניים ולטינו אמריקנים (179)
|
|
מדע הדתות (141)
|
|
מדעי הקוגניציה (143)
|
|
מוסיקולוגיה (199)
|
|
מחשבת ישראל (113)
|
|
מקרא (101)
|
|
ספרות כללית והשוואתית (180)
|
|
ספרות עברית, יידיש ופולקלור (108)
|
|
פילוסופיה (140)
|
|
צירוף היסטוריה והיסטוריה של עם ישראל (152)
|
|
שפה וספרות ערבית (123)
|
|
תולדות האמנות (197)
|
|
תכנית "רביבים" (202)
|
|
תכנית בלימודי יהדות (115)
|
|
תכנית הלימודים הרב-תחומית (222)
|
|
תלמוד והלכה (102)
|
|
תרבויות מרכז אירופה ומזרחה (160)
|